Nationella klar skönt!

Som sagt ALLA nationella prov är klar vilket är skönt. Men då istället när sommarlovet närmar sig blir det helt plötsligt jätte mycket att göra. Massa uppgifter som måste göras har haft 3 prov i veckan och sen ska svenskan in imorgon-.- har nu suttit med den i typ en och en halv timme nu, tur man har musik så man överlever:P nästa vecka blire skantvecka då vi skulle ha massa föreläsningar och sånt. även så ska alla komleteringar vara gjorda snart vilket är likamed stackars mig och hästen blir lidande när jag måste göra skolarbete... kunde inte livet vara enkelt? Aja nu ska vi se framåt och upptäcka att det inte är långt kvar till sommarlovet och inte minst klassresan! än drömmer jag.  






Jag och Elina ridandes över en äng<3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0