Livet består inte av att ha bra kort på hand utan av att spela dem man har väl.

Måndag igen.
Seg och långtråkig dag idag.. Har haft två lektioner idag och på ena ett prov, men provet hamnade i soptunnan så det säger väl allt? Har även bokat tvättstugan så jag får tvätta lite ikväll! För övrigt är det svinkallt i lägenheten och elementen står på max, inte bra de! Tre ynka veckor kvar sedan är det efterlängtade jullovet här!♥ Satan vad man längtar!
Igår var det ridlektion men eftersom det bara var jag och tilda plus dåligt underlag blev det att pusta alla sadlar å träns som används i ridverksamheten så det känns ju bra att kunna hjälpa till på andra sätt när jag inte kan närvara på ridlektionerna. Men jag tog ändå in mitt hjärta för att ge henne lite kärlek och mat!:)
Till veckan är det inte så mycket inplanerat så att det är bara att jobba på och på fredag skulle jag tydligen ha utvecklingssamtal så då kommer mamsi hit så jag får skjuts hem! Värt!♥ 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0