I'm yours

Back to the praktik. Segaste dagen på länge.. Vi skulle ha en kurs idag om hydraulic och jag satt där och fatta typ  nada och var trött som ett svin. Tur att jag fick va ledigt imorgon och slipper gå igenom det igen!:) o då blir det 3 dagar kvar av min tre- veckors praktik:) Sen tillbaka till Lycksele på söndagkväll!:) Imorgon blir jag hundvakt åt 3 hundar och tydligen måste jag va ridfröken imorgon! hur fan ska de gå?:o + att jag måste städa!:/ Men he ska nog lösa sig..:) Har även varit riktigt bajsväder dom senaste dagarna att man nästan blir deprimerad! Vill ha snö! Vill köra massa skoter!! ååh fast de lär ju dröja ett bra tag med vårat väder som aldrig vill bestämma sig..
 
 
 
 
Fina Elina förra vintern
 
 
Kan ju även passa på och visa lite vad jag köpte i skellefteå för ett tag sen!:)
De var ju dock inte allt:) köpte ju även ett par skor som jag visat tidigare:p
 
 
 
http://bikbok.com/eu/Categories/Collection/Trousers-Tights/L-Trousers/PW-Panel/p/7124942-990-Black
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0