Inside of you

Onsdagkväll vilket innebär två dagar kvar innan helg!♥ Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra än men de får jag se då! har iaf ett prov på måndag på fyra kapitell som ja kan nada ur så jag kommer säkert måsta plugga.. Fick även idag veta att jag vi inte har någon naturkunskap på måndag så då börjar vi cirkus halv ett, hjärta på det! 
Har nyss faktiskt nyss kommit hem från Frida och Louise men eftersom dom skylle gymma och jag kände mig inte hundra % frisk så blev det hem som gällde.. Tänkte att det är bättre att ja inte anstränger mig för mycket så kanske jag blir bättre och inte sämre! Fast egentligen kanske jag borde följt med slapp jag sitta i lägenheten och tänka hur otränad och osmal jag faksiskt ä..  jag vill vara smal och tränad!:/
Aja nog om det.. ska nog starta en film och dricka te i min ensamhet!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0