Titta inte bakåt – det är inte dit du är på väg.

Vaknar av två stora hundar hoppar upp i sängen och hoppar runt o busa typ, dom ville verkligen inte att jag kulle få sova något mer.. ibland är dom ju bara för roliga. Käkat frulle nu så ska nog snart bege mig till stallet där Elina säkert står o ä blöt av all snö som skulle falla ner från himmlen. Ska nog pyssla om henne och sen får vi se om det blir en liten mysig ridtur på det. Nu är näst sista vecken på praktiken gjord så en till vilket känns både roligt och tråkigt.. sedan blir det Lycksele igen och komma tillbaka till lite rutin. Ingenting vara för evigt right? Har
slut på fantasi som vanligt så jag slänger in några bilder som jag knäppte med kameran igår!:)
 
 
Jag och Mamma♥
TokLizzy♥ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0