When i Grow up..

Känner för stunden att jag vill hitta på massa saker samtidigt som jag inte har energi för det.. Jag vill vara rik och fri att göra precis vad jad vill. Jag vill utvecklas i ridningen. Jag vill hitta på nå förjävligt kul med mina älskade vänner. jag vill.. ja listan kan göras oändligt lång men kvar i sängen kommer jag ligga och se Breaking down. Jobbar bara sju halv tolv imorgon så de blir bara ett kort skift men fortfarande jobbigt, sen får jag se vad som händer av dagen.. Var grymt sugen på fota när jag flera dagar sett det fina vädret men inte kunnat fota, då bli man lite smått deprimerad..
ful


Kommentarer
Emelie

Grr! Snygging!

Svar: Eller..
Mikaela

2012-11-08 @ 22:13:36
URL: http://emeliejosefssons.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0