Gamla vänner och gamla skor är bekvämast.

 
Just hemkommen från skolan och energinivån ligger långt nere! Håller på bli för kyld och är trött och huvudet dunkar. Har bokat tvättid nu kl 4 så de blir att skynda sig ner och tvätta så man får det gjort någon gång! Tacka gud för att vi inte har något prov denna vecka för då hade det inte slutat roligt. Funderar stark på att gå till ica och köpa en B&J för att sedan lägga mig i sägen å se film! så man orkar fara på skolan imorgon aja få ju se hur det bli med det. Längar efter helg så man får sova ut innan det kommer en ny vecka med två prov, bajs!.. var inte sugen på det.. Har även ränknat ut att det är cirka kring 12 v kvar till jullovet Kärlek på det! plus att jag har 3 veckors praktik och ett höstlov, bara att längta! Slänger ut nån blid innan jag ska bege mig ner för att tvätta. Puss på livet, eller..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0