Känslan är allt

Sitter just nu i min bästa väns lägenhet och har bakat scones, däremot är jag inte då duktig på att baka så Natta gjorde grovjobbet! Sitter och diskuterar musik, mat, träning och livet. Nja, men vi diggar musik och väntar på att brödet ska bli klart så vi får feta oss och dricka nå cola! Igår åkte jag med världens snällaste Peder hem, han skulle hem från Umeå så efter några flörtisar svängde han om Lycksele´och tillslut tog vi oss till Malå. Guldvärt!
 
Vet ni en sak? Är sjukt impad på Natta, igår när vi kom till Malå hade hon rejsat ridstigen och var påväg att bestiga backen, däremot vände hon neråt igen för att få träffa Peder, dom har trots allt varit ifrån varandra en heelvecka, precis som jag och Elina, känslan när man träffas igen.. Muums!
 
Ojfan, nu luktar det gott här i köket, drar till i snåltarmen! Ärligt talat så måste jag medge att även jag börjar sukta efter kärleken, men det kommer väl med tiden, har ju Natta och Peder nu iallafall! :D
 
 


Kommentarer
Emelie

Ja å Robin då?:O</3

Svar: Men ja ä inte me ni lika ofta;)
Mikaela

2012-10-07 @ 17:44:36
URL: http://emeliejosefssons.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0