Next to me

Dagen böjade med sovmorgon, kärlek på de och inte nog med de så ska vi tydligen också ha det imorgon! börjar 10 över 12!♥ När jag skulle ge mig av till skolan i morse skulle jag låsa upp låset var jag lite förstark.. råka bryta sönder nyckeln så nu sitter ena halvan i låset, så jag blev tvungen att gå till skolan i snöstorm och kom försent. Bra där Mika, eller.. Aja sitter nu i lägenheten och har inga planer för att bege mig ut nå mer för dagen. Håller tummarna för att jag klarade provet, skulle inte va roligt om man var tvungen att göra om.. aja nu blire bara att chilla och få nå käk i lilla magen! Imorgon står det massa städning och tvätt på schemat så tur bara att det är onsdag än!
Avslutar med en bild på finaste natta och hoppas hon inte dödar mig för det här!;)♥ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0