Run The World

Tragiskt nog så är det bara tisdag än men det går framåt. Dagen har inte varit särskild pruduktiv då man mest suttit framför datorn istället för att lyssna på läraren(A) okej kanske har lyssnat lite;) Imorgon har vi inte någon svenska så det blir sovmorgon till tjugo i 11 värt! då kom dagen gå mycket snabbare än snabbast förhoppningsvis.. fast då har vi ett förbannande prov som jag egentligen ska gräva mig ner i men först lite mat! Har även hunnit ner på stan med frida och fick med mig en mössa så jag slipper frysa skallen av mig nu när det ha snöat typ 5 cm, inte värt.. vill behålla hösten ett litet tag till! Fast ändå värt med vinter då man kan köra skoter, plumsa i snön med hästen å köra rissla kärlek på det!♥
Bild från förra julen, oredigerad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0