Run

Förlåt om ja int ha varit så aktiv de senaste dagarna..  har nämligen haft fullt med med jobb åsså ha pia varit en sväng förbi!:) Roligt roligt!:) Blev även en sväng ut med Elina, Natta, Sandra, Noel, Tilda och lullen hela svängen runt ridstigen och även nå hopp på slutet där underbart!♥ Vad jag gör resten av dagen får vi se vad som händer, är även hundvakt och Fillevakt.. Imorgon väntas mer jobb och på Fredag rullar jag mot Skellefteå! Hoppas jag fyndar någon fint:p Helgen är jag tydligen inhyrd hos NattaoPeders flytt AB så då blire att hjälpa dom men he ska nog gå he å;) Ska väl försöka hitta på nå vettigare än att sitta vid datorn just nu!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0