What's My Name?

Har nu åter igen lämnat Malå med lite sorg i hjärtan, älskar verkligen allt som har med Malå att göra med, men jag tror att jag har gjort ett bra val å flyttat till lycksele hur dumt det än låter. Om jag hade stannat kvar hemma hade jag nog inte uppskattat de helger som jag kommer hem till Malå lika mycket. Jag hade nästan varit en levade zombi om jag skulle stiga upp kl 5.00 och stängt mina ögon vid 11, skulle inte ha lika mycket energi till att le å va glad. Aja nog om de, sitter för tillfället i lägenheten och har nyss gjort en liten runda nere i stan å fyndat lite småsaker. Man kanske borde vara duktig och steek nå mat så man slipp va hungrig, men frågan var bara vad..

För övigt måste jag verkligen börja fara ut å springa eller ba allmänt träna för min kodis ligger på botten, huvva verkligen inte bra de.. Prov i veckan på torsdag eller fredag minns inte riktigt, men något som jag vet är att på fredag kommer världens bästa mamma till lycksele med mitt nya bord som är köpt i malå plus en madrass och min tv. Då får man åter igen åka bil hem! stort hjärta på det! hatar verkligen att åka buss..
sorry om ja ha skrivit lite orimmligt, men lev mere;) puss på livet, right?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0