Life is a tragedy full of joy.

Åhh! rotade igenom lite gamla bilder på mobilen åsså fan jag söta bilder när Lizzy var pytte liten typ! Hon har ju blivit så stor nu för tiden, det går verkligen snabbt när hon växer. Jag minns första gången hon fick komma in i vårat hus å hon var så rädd och allt var så nytt för henne! hon hittade ett hörn vid skostället och ville inte lämna det i första taget. Tillslut vågade hon allt eftersom undersöka husets alla hörn. Tråkigt bara att jag inte längre få se hon lika ofta när jag bor i Lycksele! Men det får jag ta igen på alla helger och lov!
Egentligen borde jag som vanligt inte sitta vid datorn när jag har ett prov imorgon men aja, har ont i huvudet å ä ba allmänt trött idag så he bli och lägga sig tidigt så man orkar med morgondagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0