Måndag..

Var hälsad äckliga måndag! Är verkligen inte på humör någonstans just nu, men ville ändå blogga och ta ut lite känslor över bloggen. Tur att det inte är så många om läser den i dagsläget iaf! Det har lyckats att bli måndag igen och nu sitter jag och funderar i vilken ände jag ska börja ta tag i. Vill egentligen bara lägga mig i sängen å inte stiga upp på ett bra tag, men icket.. Borde fixa min praktikplats som inte är allt för långt bort men då var det bara det där med att ja inte våga.. jag borde egentligen laga middag å äta med de få bli en macka å te när jag verkligen inte har nån ork.. jag borde ta mig i kragen å skriva klart naturkunskapen och skicka in så man får godkänt. jag borde engagera mig mer under lektionerna men vafan.. fan va emo de blev just nu.. även som plus i kanten är det även fin vädret ute men såklart så är jag inte i malå och kan fara ut på min fina utan blir istället bara att sitta inne i lägenheten och inte göra någonting. Kan någon vänlig själ förklara för mig varför man inte kan köpa energi?.,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0