One who looks for a friend without faults will have none.

dagen har gått sakta framåt idag, kan dock bero på att vi ha längsta skoldagen idag. Fick i alla fall bort ett prov som jag faktiskt tro jag fick fick godkänt på, eller åtminstonde hoppas på;pMen gud vad man ska va nervös innan provet:s åsså ibland när man får papperet framför sig blir allt bara svart och man vet inte vad man ska skriva, hate that feeling! aja halv ett började jag och frida rulla mot sjukan där jag skulle ta sprutan då jag hade tid där vid ett. Helt ärligt finns det nått värre än sprutor??:s sitta där och försöka hålla en god min när dom ska sticka in nålen usch säger jag bara!           
 
                             
 
 
Kan även passa på att säga att mina skor ha kommit och ligger hemma i malå! otur bara att jag inte få se dom förens på fredag:( Riktigt snygga;) finns på skopunkten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0