Just to get high

Måndagar....
Har tagit igenom mig dagen och tänker nog starta en film och dricka te innan jag kryper ner under täcket och säger godnatt. Har inte blivit allt för mycket sömn på senaste tiden och det börjar kännas i kroppen.. tur man har sovmorgon! Lovet har för övrigt varit helt okej med en massa skoj! :) Har även hunnit en sväng till backen med Sandra!♥ Snacka om länge sedan man stod på en bräda! Har även hunnit med lite träning med Finaste Nathalie! Lite pinsamt å erkänna men det var faktiskt hon som drog mig ut! annars brukar de ju ha varit jag som brukar vilja fara ut å gå ;) Hästen har också fått motion men dock inte bara av mig! Duktiga lillasyrran kämpar på hårt! Tog ju även hål i naveln i fredags!! är sjukt nöjd! Dock får man ta de lite lugnt med ridningen..  men de ska nog gå bra ändå. Lördagen blev det en massa skoterkörning med familjen till Ledvats och god mat! Sen på kvällen blev man även tvungen att stå i garderoben på hotellet men de funka de också! :) 
 
Ja älska nii!!♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0