Där palmerna bor

Allt rullar på och jag tar ett steg i taget. Fick veta på första lektionen där vi har svenska att vi har två lektioner på oss att förbereda oss på ett framträdande där vi får berätta precis vad vi vill i minst fryra långa minuter.. känner inte taggen.. kommer inte på vad man ska redovisa om. Aja det kommer jag förhoppningsvis på imorgon! Tog mig aldrig hem från skolan förens nu, strandade hos Frida där vi pluggade inför ett prov vi har på måndag och han även skriva på samhällsen en bit och nu orkar jag inte mer plugg! Blir att starta en film och sova lite.. Imorgon har jag bokat tvättstugan så då kan jag även passa på att städa lägenheten lite! På Lördag blir det förhöppningsvis en tur till jokkmokksmarknaden där jag kommer få träffa Pia! :) Längtar! :)  
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0