Dessa Måndagar, dom är sällan omtyckta!

 
 
Aja tur dagen snart är över!!:) Kan ju säga att de var sjukt jobbigt och ta sig upp ur sängen imorse! Tror Lizzy myshunden ville att jag skulle stanna och aldrig kliva upp ur sängen, blev verkligen frestad med så kände jag att plikten kallar.. Har lite skolarbete som jag måste ta tag i till veckan osv osv.. Men helst av allt vill jag ha helg och umgås med bästaste Natta, Sandra å Elina ♥ kändes ännu värre det faktum att det nyss ha varit helg å ä bra tag bort innan nästa helg.. Aja det ska nog funka..
Igår var jag väldigt produktiv för att vara jag! Började med att ta längdskidorna för att åka spåret med kusinerna dock åkte vi inte så långt, men en bit iaf! :) Sedan packade vi lite grejor och startade skotern för att köra till ljustjärn å grilla lite korv, stannade där kanske till halv sex innan vi körde hem å åt middag innan jag drog på verkstan å städa. När de var gjort styrde jag skotern mot stallet och tog en ridtur på min fina pålle! :) Sen avslutade jag min dag med att fara ut och springa med Emelie, dock kanske vi inte sprang så lång men nånting var det! :) Det var min söndag i en kort sammanfattning.
 
Lördagen skulle jag och min kusin köra bil till norsjö för att hämta Lizzy som hade följt med pappa dit, o väl på hemvägen hända det en liten olycka.. vi hamnade nämligen i diket med bilen! :s som tur var gick allt bra och vi körde så pass sakta att de blev en mjuk bromsning i plogkanten och igen större skada skedd! :) Dock så blev vi tvungna att boxera upp bilen med hjälp av en annan bil med sen var det bara å rulla hem. Klart man blev lite rädd när allt hände! bilen fick sladd och börja bara sladda ännu mer tillslut hamnade vi i diket med min sida först.. Man får sig verkligen en tankeställare om vad som kan hända! Och nu hade vi tur i oturen att det gick så bra! tänk och vi hade kört ännu fortare, tänkt om vi hade fått möte när vi sladdade över på fel sida av vägen.. 
Så med andra ord har jag haft en väldigt händelserik helg som både har varit lyckad och lite mindre lyckad! 
 
Nog om det och tillbaka till nuet! Varit duktig och bjudit Frida på middag idag! inte varje dag de händer! körde bara på något så enkelt som kyckling me nå klet å makaroner som helt klart blev godkänt!;) Sen ville hon även vara söt och bjuda på lite smoothie så nu sitter jag i hennes lägenhet o chillar lite, ska snart ta och skriva på so n. Ska jag vara ärlig orkar jag fan inte skriva längre inlägg än så här och orkar även inte kolla igenom stavningen osv!;)
 
 
 
 








 
 
Ni ska bara veta hur mycket ni betyder för mig
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sandra

Luuv ju!

Svar: <3!
Mikaela

2013-02-20 @ 11:08:13
URL: http://sandrae.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0