Every Breath You Take

Sitter i lägenheten och har gode mycket plugg framför mig plus att jag borde ta mig ut och springa.. Ta ett steg i tagen right? Har även bokat in min första körlektion som är nästa onsdag halv 4 så jag måste springa iväg 10 min tidigare på sista lektionen men det är det värt! :) fanns även en massa andra tider men dom var typ kring lunchtiden vilket inte alls var så lyckat:s Sen även imorgon är det ju teorilektionen halv 6 så jag har mycket att göra just nu! :s Längar till sommaren big time! Fan vad skönt med lite ledighet från skolan!! ljusare nätter, mysiga ridturer osvosv. listan kan göras lång! Tagga även till helgen! Aja tillbaket till nuet och sluta drömma.. Plugg stod ju på schemat så längre inlägg blir det inte dock så slänger jag upp bilder på lite blandat!;)

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0