secrets

Sitter i Fridas lägenhet och laddar med lite rb inför ett besök på gymmet. Har som vanligt inte tränat på ett tag så man måste ta sig i kragen och börja träna tokträna nu! Ha ju som ett mål att bli lite fit inför sommarn, men jag lär nog inte bli så vältränad som jag vill förens sommaren 2015 kanske.. sen efter besöket på gymmet blir det att plugga på provet som är på torsdag inte taggen där!! måste även skriva klart samhällsen som jag har hunnit skriva halva på.. Imorgon ska jag även på körskortteorin på inlandets körskola som börjar halv sex så vi får hoppas de bli roligt :)
 
Även bästaste Natta ringde för ett litet tag som och komme med mycket goda nyheter så vi får hoppas att de kommer bli någonting av det! :D Dock orkar jag inte skriva vad det handlade om här! ;)
 
Aja nu ska jag snart ta fram träningskläderna! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0