Summer paradise

Då var onsdag snart över! Efter skolan så lämnade vi av Frida hos frissan så nu kommer hon väl vara stolt ett tag framöver, eller?;p Under tiden tog jag å Louise en liten sväng runt på stan tills hon skulle bli klar. Sen var det körskolan som gällde och teorilektionen varande ungefär lite mer än en timme. Nu sitter jag i Fridas lägenhet och försöker plugga med de går ju lite som det går, börjar bli gode less.. Vill ha helg och inga prov som behöver skrivas.. Har nästan lite på förmycket pågång just nu! Är mycket i skolan, Måste plugga för körskolan, Måste fixa praktikplats osv, osv.. Jag vill att det ska vara sommar och jag har klarat körkortet, men det är ju ett tag bort!
 
Usch nu vill jag bara krypa ner under täcket och sova!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0