Vill ha helg nu tack!

Körlektionen gick bra igår och råkade endast få ett motorstopp under hela tiden! Dock måste jag jobba på växlingen i samband med korsningar osv :$ eller egentligen är det ju mycket mer som jag behöver träna på men till en början.. :) Har två lektioner och efter det blir det en massa städning och tvätt hemma i lägenheten! :s kände inte taggen men det behöver göras.. Har även ett prov imorgon som måste pluggas till.. ingen vila här inte.. Aja back to work nu blev ett ultra kort inlägg.. 
 
Min jävla mobil jävel har bestämt sig för att sluta ta emot sms.. kändes ju jävligt nödvändigt och mitt mobilinternet har tagit slut... Känns ju nästan som att vara utan mobil!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0