You better die young.

Haft en underbart rolig helg! Tack alla inblandade!♥ blev även en massa skoterkörning vilket inte va illa!;) Nu äre back to school, back to reality.. Prov, prov, plugg, plugg.. Har ett Samhällsprov imorgon så kvällen består endast av en massa plugg och kanske avrundar med en film om jag har tur! :) Får ju trots allt sovmorgon imorgon till 20 i elva!:) dock har jag både körlektion och teorilektion imorgon! :s känner nervositeten! :$ vi får hålla tummar och tår att allt går bra! :) Taggar även kommande Helg! Lyckselemarknaden för fan å sen lov på det! kan det bli bättre? ;) Ska försöka rida Elina så mycket jag hinner!!:) har ju tappat endel när jag bara kan rida Henne på helgerna så då blir det hårdträning! Aja nu ska jag tillbaka till pluggandet och dissa bloggen lite!:)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0