Ett fel närmare rätt

Idag är det den 20 januari vilket innebär att det är 10 dagar kvar till jag inte är 17 år längre!:) Gårdagen spenderades först i stallet där jag red Elina barbacka med Tilda som sällskap på Chayenne, dunderkul när det var så härligt väder!:) senare blev det en skotertur runt om i skogen och man kan typ köra vars man vill! Superföre ju!! Sen lördagskvällen spenderades med fina Natta och Frasse hemma i hennes place: Hon är ju inte direkt 100% frisk så vi tog det bara chill å såg Pretty Little Liars, Om ni inte ha sett den serien så måste ni de! fan så bra den ä och även delvis väldigt spännande!:s
 
Idag ska jag plugga för att ta körkortet och även pussa på min fina häst! Och om jag får tid över ta några kort i det underbara vädret! fast det är gode mycket kallare idag än igår! Måste även jobba å tjäna lite money!:s aja nu ska jag inte tillbringa mer tid här på blogg.se!;)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0