One and only

Sitter i Fridas lägenhet och fryser som satan! verkar inte finnas någon värme i Lycksele överhuvudtaget!:s i min lägenhet är det ynka 18 grader vilket är påtok för kallt! sitter under mitt varma duntäcke och dricker te för att hålla mig varm!.. Aja man måste ju vara en krigare ibland.. Onsdag idag vilket betyder att det faktisk är Fredag snart! Har fått veta att mitt dyra Nellypaket har kommit så nu blire att tagga!♥ Imorgon skulle två lektioner gå bort för att lärarna skulle göra nå grejs så då är det sovmorgon som gäller!:) Fan så najsigt och då var denna vecka snart gjord och det börjar närma sig min födelsedag, typ två veckor endast!:D Ska gå till körskolan imorgon så man får hämta ut körkortsböckerna och börja plugga efter många men och om.. dock lite sent.. men bättre sent än aldrig!:)
 
På fredag åker jag till Malå och om den bitande kylar håller i sig ska jag nog besöka min lilla sötnos Elina!:) Måste även rida igeom hon ordentligt och köra en massa olika övningar, kände att det var ett bra tag sen!:s Även Chayenne måste bli tränad!:s så det lär nog bli en helg med mycket häst men de är helt okej!:) 
 
Har för övrigt inget mer intressant att berätta! allt bara rullar på:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0