Träna,träna, träna..

Idag har det varit en tråkig söndag.. en med lite plugg, jobb, och träning. fast å andra sidan de är ju faktiskt roligt att träna ibland!;) Jobbade som sagt i hotellet igår så gick och la mig där vid 3 och steg upp vid 10 tiden kanske. Sedan dess har jag gjort bort några uppgifter, dock kanske inte så mycket som jag egentligen hade behövt göra!:s aja får sätta mig ner och plugga lite mer imorgon och dan efter det!.. Sen har jag varit en vända på verkstan och städa och hade turen att få sällskap av både Kia och Lizzy. När jag gick hemmåt kände jag träningssugen krypa fram så jag grävde fram träningskläderna hemma och sprang en liten vända så nu kan man förhoppningsvis somna med ett gott samvete! Imorgon är det måndag vilket betyder tillbaka till Lycksele för ännu en vecka med skola, ibland älskar man livet, eller? Men på onsdag blir det andra bullar för då fyller jag fan 18 hela år! fan vad tiden ha gått fort! Det var inte allt för länge sedan man var liten och det kändes som en evighet bort innan man skulle få fylla 18, men nu äre fan ba tre dagar kvar! Aja nog med bloggande, ska hoppa in i duschen för att sedan hoppa isäng.. man måste ju trots allt stiga upp där vid halv 6.. 
 
En sliten tjej efter springningen! Måste verkligen börja å träna på riktigt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0