Begging

Sitter på skolan nu och väntar på samhällsen ska börja.. känner att jag egentligen har mycket ogjort som jag inte orka ta tag i för stunden.. Har en hemsida som måste fixas, ett körkort att plugga i sinne till, en lägenhet att städa, skolan att plugga hårt för, en nej två hästar att rida och ta hand om, dock kan jag ju bara göra det på helgerna.., måste planera hur jag ska lägga upp min sommar osv.. He ä inte lätt när he ä svårt.
Aja ta en dag i tagen brukar man ju säga.. 
 
Ikväll blir det nog att fara ut och springa en sväng och sedan plugga lite åsså får jag ta tag i städningen imorgon. Orkar fan inte göra allt på en kväll även om det skulle vara skönt att få bortgjort..:)
 


Kommentarer
Emelie

Fåre int å låta som om du ta hand om hästarna!;) he ä Tilda på heltid!;)

Svar: Hahah ba nästan;) nej! vill ju också hinna med å rida Elina om ja ska tävla!;)
Mikaela

2013-03-22 @ 12:23:15
URL: http://emeliejosefssons.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0