Jag hade ju en blogg också..

Humöret ä på topp och det ä lov! Satans så skönt!:) Har både hunnit rida och kört skoter med en massa skratt! Gud vad jag saknar att vara i Malå om jag får erkänna det! Fast de som är bra att nu uppskattar man mer tillfällerna man ä hemma! Till veckan ska jag umgås med nära och kära och tillbringa en massa tid i stallet! saknar när jag bor i lycksele att som bara tvärest gå förbi stallet och mysa på med hästarna så jag får passa på extra nu! :) Eller ta en kvällstur i mörkret. Väntar just nu på att Emma och Malin ska komma tillbaka så vi kan starta en film innan vi stänger våra ögon! tro även jag hörde dom komma hem nu så jag orkar inte skriva något mer :) 
Godnatt! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0